loading...
رسپینا دانلود
سریال آپدیت آنتی ویروس ناد ۳۲


http://8pic.ir/images/73730362337081241810.jpg



با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی شما بازدید کنندگان گرامی

سایت رسپینا دانلود (دانلود پاییزی ) برای شما + انواع نرم افزار،بازی،فیلم،موسیقی و ...

تمامی یوزر و پسور های نود 32 را بصورت روزانه قرار میدهد

بصورت کاملا رایگان در اختیار شما دوستان عزیز قرار میدهد

به علت این که این سایت تازه راه اندازی شده است

و هنوز اقدامی برای خرید دامنه و هاست صورت نگرفته است

ما فعلا مطالب مفید را از سایت های دیگر با ذکر منبع برای شما گرد آوری میکنیم

و شما در قبال این کار ها میتوانید با عضو شدن خود در سایت ما به ما امید

و دلخوشی دهید تا کاره خود را جدی تر دنبال کنیم

پس خواهشا بگذارید ما هم با امید به جلو پیشبرویم شما با پر کردن یک فروم دوست ما میشوید

پس قبل از هر کاری ( اگر لطف کنید ) درسایت عضو شوید


mr danial بازدید : 72 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Photoshop Lightroom v4.3 - نرم افزار ویرایشگر دیجیتالی تصاویر و عکس ها

با روند رو به رشد فناوری های دیجیتالی و رسیدن این تکنولوژی ها به خانه ها و خانواده ها به طبع سطح درک و فهم کاربران بیشتر شده و امروزه اکثر خانواده ها ترجیح می دهند خاطرات خود را به صورت دیجیتالی و در قالب عکس هایی که با دوربین های دیجیتالی گرفته اند ثبت و ضبط نمایند. کیفیت بالایی که این گونه تصاویر دارند و البته هزینه ی کمتری که در بر دارند باعث شده اکثر خانواده به جای استفاده از دوربین های قدیمی که می بایست برای چاپ هر عکس که تعدادشان هم کم نبود و البته کیفیت پائین تری هم داشتند هزینه ی نسبتا زیادی صرف می شد اما با استفاده از دوربین های دیجیتالی به سادگی می توان تعداد زیادی عکس را بدون هیچ گونه محدودیتی و با کیفیت بالایی گرفت و آن ها را برای زمان بسیار طولانی در رایانه های شخصی بازخوانی نمود. این ها مقدمه ای بود برای معرفی نرم افزاری که می توان از آن با عنوان تاریک خانه ی دیجیتالی ادوبی استفاده کرد. نرم افزاری بسیار قدرتمند که با هماهنگی مثال زدنی با دوربین های دیجیتالی مدیریت کاملا حرفه ای تصاویر را به کاربران می دهد..

 

mr danial بازدید : 69 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Oozi Earth Adventure v1.0 بازی زیبا و ماجراجویانه
Oozi Earth Adventure یک بازی بسیار سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های ماجراجویی می باشد. داستان این بازی کم حجم  که از گرافیک دو بعدی بهره مند است در مورد یک خلبان به نام Oozi می باشد که در یک سیاره ناشناخته گرفتار شده است. Oozi که در واقع خلبان یک سفینه فضایی می باشد پس از خراب شدن سفینه اش مجبور شده است به خانه باز گردد و در این بین دشمننان زیادی وجود دارند که تصمیم در نابودی Oozi دارند. حال شما باید در نقش این خلبان ظاهر شوید و به وی کمک کنید که بتواند به خانه بازگردد. در طول بازی شما با دشمننان مختلفی روبرو می شوید که بیش از 10 دشمن قدرتمند هستند و شما باید تمامی قابلیت ها و قدرت هایی که دارید را کشف کرده و از آنها در مراحلی که پیش رو دارید استفاده کنید و در نهایت به مقصد برسید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
amir بازدید : 160 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

CODBlackOpsII5 دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II نسخه SKiDROW

با اطمینان کامل می توان به این موضوع اشاره کرد که سری Call of Duty پرطرفدارترین بازی های موجود در بازار هستند و هیچ بازی دیگری را نمی توان در نزدیکی این عنوان مشاهده کرد. پس از سر و صداهای زیاد، سرانجام بازی Call of Duty: Black Ops II معرفی شد. داستان در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد و این موضوع بیانگر این است که در این بازی با تجهیزات نظامی جدید و چیزهای پیشرفته ای مواجه می شوید که احتمالاً در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارند یا هنوز طرح هایی از آن ها منتشر شده اند. همچنین بخش هایی از بازی در دهه ۸۰ میلادی رخ می دهند که در آنجا در نقش شخصیت های وودز (Woods) و میسون (Mason) قرار می گیرید که در نسخه اول سری Black Ops حضور داشتند. داستان بازی توسط شخصیت وودز روایت می شود و بیانگر این است که او پس از اتفاقات نسخه اول جان سالم به در برده است. در سال ۲۰۲۵ نیز بازیکنان در نقش پسر الکس میسون (Alex Mason) قرار می گیرند که دیوید میسون (David Mason) نام دارد. در سال ۱۹۸۰ هم در نقش خود الکس قرار می گیرید. جنگ اصلی این بازی میان آمریکا و چین رخ می دهد که همان مبارزه های سال ۲۰۲۵ خواهد بود. جنگ هایی که به جنگ سرد دوم (Second Cold War) معروف شده اند. چین توانسته با استفاده از منابع زمینی دست به ساخت وسایل بسیار پیشرفته بزند و تکنولوژی های بسیار جدیدی را بدست بیاورد. در این بازی قرار است روبروی نیروهایی قرار بگیرید که فرمانده آن ها رائول منندز (Raul Menendez) نام دارد. ادامه…

سیستم موردنیاز

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS
Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB
HDD: 12 GB

amir بازدید : 181 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

Assassins Creed III6 دانلود بازی Assassins Creed III نسخه SKiDROW

بالاخره نسخه PC بازی معروف Assassins Creed III با کرک معتبر SKiDROW عرضه شد و گروه سیب دانلود مغتخر است تا این بازی زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در اینجا به معرفی چند ویژگی اصلی بازی میپردازیم. درضمن در اینجا جا دارد از یکی از بهترین دوستان ایرانی مقیم لندن که زحمات زیادی را برای این پروژه کشیده اند تشکر کنم.

پنهان شدن در طبیعت


ACIII در سال های ۱۷۵۳ و ۱۷۸۳ اتفاق می افتد و در کنار شهرهای بزرگ، بخش زیادی از بازی در طبیعت بکر اتفاق می افتد و شما می توانید استتارهای طبیعی انجام دهید. بالای درخت پنهان شوید و یا از موانع طبیعی برای مخفی شدن استفاده کنید و ناگهان به دشمن حمله کنید.

راه رفتن روی درخت ها

در این بازی می توانید بالای درخت ها هم حرکت کنید و با سرعت کسی را تعقیب کنید. می توانید شاخه های آن را بگیرید و تغییر جهت دهید و یا با سرعت روی شاخه های قوی تر بدوید. کانر کنوی (Connor Kenway) شخصیت اصلی بازی می تواند همانند اتزیو (Ezio) و الطایر (Altair) از هر مانعی بگذرد.

شکارچی خاموش
مراحل شکار هم در بازی وجود دارند و کانر خطرناک ترین شکار را هدف قرار داده است… انسان! کانر می تواند از بالای درخت با تیر و کمان خود، دشمن را از پا دربیاورد و یا ناگهان روی سر او فرود آمده و با خنجر مخفی خود او را بکشد.

شهرها
بازی دارای دو شهر بزرگ است: نیویورک و بوستون. بوستون سهم بزرگی را دارد و پرچم انگلیس ها را بر فراز آن می بینیم و هدف، آزادی این شهر و غلبه بر بریتانیایی ها است.

پنهان شدن در میان مردم
در ACIII باز هم می توانیم در میان جمعیت پنهان شویم، اما در طول تریلر مشاهده می کنیم که مردم هم ممکن است متوجه حضور شما شوند. پنهان شدن در میان مردم آنچنان قابل اطمینان نیست، ولی می تواند در بیشتر مواقع شما را از دید دشمن پنهان کند.
یک جنگ واقعی

سیستم موردنیاز

OS: Windows Vista / 7 / 8
Processor: 2.6 GHz Intel® Core™۲ Quad Q9400
Memory: 4 GB
Graphics: 1024 MB DirectX® ۱۰ compliant with Shader Model 5.0
Hard Drive: 17 GB

amir بازدید : 97 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

WalkingDeadAll دانلود فصل پنجم بازی The Walking Dead : No Time Left نسخه RELOADED

بازی The Walking Dead یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری میباشد که از روی سری فیلم های همین بازی ساخته شده است. هم اکنون فصل ۵ این بازی که توسط کمپانی TELLTALE GAMES ساخته شده است توسط وبسایت سیب دانلود در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد .جدید ترین نسخه این بازی که پنجمین و آخرین فصل از این بازی معروف میباشد با نام The Walking Dead Episode 4 No Time Left تولید شده است که توسط RELOADED کرک شده و هم اکنون در سایت سیب دانلود موجود است. برای نصب بازی میبایست نسخه قبلی آن را نصب داشته باشید و فقط پوشه WalkingDead105 را در محل نصب بازی در پوشه Pack کپی کرده و بازی را اجرا کنید تا فصل پنجم آزاد شود. پیشنهاد میکنیم که این بازی زیبا را به هیچ وجه از دست ندهید.

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Core 2 Duo E4600 2.4GHz – Athlon 5050e Dual Core or higher
RAM: 2GB for XP/3 GB for Vista/7
Graphics: Radeon HD 4650 1GB
H.D.D: 4.5 GB

amir بازدید : 77 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

SonicAdventure2 دانلود بازی Sonic Adventure 2 نسخه معتبر RELOADED

بازی Sonic Adventure 2 برای PC هم منتشر شد که گروه سیب دانلود نسخه معتبر RELOADED این بازی را هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. شما در این بازی بار دیگر با سونیک و دوستانش همراه میشوید تا ماجراجویی جدیدی را تجربه کرده و حق دکتر اگمن بدجنس را کف دستش بگذارید.شما در این بازی شاهد سرعت بیشتر سونیک خواهید بود.گرافیک بازی نیز نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشته است. پس اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی های سونیک هستید به شما پیشنهاد میکنیم این نسخه از بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. زیرا خط داستانی فوق العاده زیبا و پر هیجانی دارد.

amir بازدید : 782 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

DoctorWho دانلود بازی Doctor Who The Eternity Clock نسخه FLT

بازی Doctor Who The Eternity Clock یکی دیگر از سری بازی های محبوب Doctor Who میباشد که اینبار توسط FLT به صورت نصب آسان کرک شده است و از وبسایت سیب دانلود در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. در این قسمت نیز شما مثل همیشه باید جستجو کرده و به دنبال سرنخ برای برملا کردن راز ها کنید.اینبار عده ای قصد دارند با استفاده از یک ساعت جهان را به نلبودی بکشانند و شما میبایست مانع از آن شوید.بازی از نظر گرافیکی نیز در سطح مناسبی قرار دارد.پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.

amir بازدید : 80 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

PremiereManager دانلود بازی Premiere Manager 2013 نسخه HI2U

بازی Premiere Manager 2013 یک بازی بسیار زیبا و فوق العاده محبوب در بین دوستداران فوتبال میباشد توسط HI2U کرک شده است و نسخه کرک شده آن هم اکنون از سایت سیب دانلود قابل دریافت خواهد بود. شما در این بازی میبایست در نقش یک مربی فوتبال یک تیم فوتبال تشکیل داده و بازیکنان را با استاده از تاکتیک ها آموزش دهید. تصمیم گیری درست و استفاده مناسب از وقت به منظور  آموزش دادن بازیکنان مهم ترین عامل برای پیشرفت در این بازی میباشد. شما میبایست بازی را از دید یک مربی حرفه ای فوتبال نگاه کنید زیرا کوچک ترین اشتباه در امر مربیگری میتواند به شکست تیم منجر شود. شما باید بدانید که کدام بازیکن را بخرید و برای خرید بازیکن چقدر هزینه کنید.گروه سیب دانلود پیشنهاد میکند که این بازی زیبا را از دست ندهید.

amir بازدید : 354 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

HitmanAbsolution دانلود بازی Hitman Absolution نسخه SKiDROW

بالاخره بازی Hitman Absolution که توسط کمپانی SQUARE ENIX و Eidos Interactive تولید شده است توسط گروه SKiDROW کرک و از وبسایت سیب دانلود در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. داستان بازی از این قرار است. او یک قاتل است. به صورت قراردادی افراد مختلفی را می کشد. او در آزمایشگاه های مختلف رشد کرده و اکنون به فردی تبدیل شده که احساس را در کارش دخالت نمی دهد و در کمال خونسردی جان انسان ها را می گیرد. او فرشته سیاهپوش مرگی است که بی صدا می آید و بدون گذاشتن ردی از خودش، ناپدید می شود. او را با بارکدی که در پشت سرش قرار دارد می شناسیم. مأمور ۴۷ به ظاهر یک مرد بسیار با شخصیت می آید، اما او اتفاقات زیادی را تجربه و سختی های زیادی را تحمل کرده است. ما شاهد سرگذشت او بوده ایم و می دانیم که ۴۷ دست به چه کارهایی زده، اما ماجرا های او همچنان ادامه دارد. اینبار ۴۷ به دنبال بخشش می گردد. او می خواهد در نسخه جدید سری بازی های Hitman، به شخص دیگری تبدیل شود تا مورد عفو قرار گیرد.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows Vista / 7 / 8
Processor: True dual core CPU 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Video Card: NV8600 512 Mb RAM, or AMD equivalent
H.D.D: 16 GB
DirectX®: ۱۰

درباره ما
یوسز رایگان و 100 % نود 32
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    120x240


    http://uploadpa.com/beta/12/3qmee88b51f4hok0ip.gif

    http://uploadpa.com/beta/12/xxn6hojmlbw06zqufp8.gif
      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 619
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,063
  • بازدید ماه : 926
  • بازدید سال : 15,515
  • بازدید کلی : 220,977