loading...
رسپینا دانلود
سریال آپدیت آنتی ویروس ناد ۳۲


http://8pic.ir/images/73730362337081241810.jpg



با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی شما بازدید کنندگان گرامی

سایت رسپینا دانلود (دانلود پاییزی ) برای شما + انواع نرم افزار،بازی،فیلم،موسیقی و ...

تمامی یوزر و پسور های نود 32 را بصورت روزانه قرار میدهد

بصورت کاملا رایگان در اختیار شما دوستان عزیز قرار میدهد

به علت این که این سایت تازه راه اندازی شده است

و هنوز اقدامی برای خرید دامنه و هاست صورت نگرفته است

ما فعلا مطالب مفید را از سایت های دیگر با ذکر منبع برای شما گرد آوری میکنیم

و شما در قبال این کار ها میتوانید با عضو شدن خود در سایت ما به ما امید

و دلخوشی دهید تا کاره خود را جدی تر دنبال کنیم

پس خواهشا بگذارید ما هم با امید به جلو پیشبرویم شما با پر کردن یک فروم دوست ما میشوید

پس قبل از هر کاری ( اگر لطف کنید ) درسایت عضو شوید


amir بازدید : 420 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

Omerta City of Gangsters دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای XBOX360

 

 

Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.

 

 

 

 

amir بازدید : 361 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Dead Space 3 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360

 

 

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

 

 

amir بازدید : 93 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

 

DMC دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد...

amir بازدید : 108 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (1)

ixtereme دانلود فریم ویر جدید ایکس باکس iXtreme LT Plus 2.0 and 0800 3.0 Firmware XBOX360

 

بالاخره بعد از مدتها انتظار گروه C4Eva فریم ویر جدید iXtremeLT2.0 رو به صورت رسمی امروز منتشر کرد بعد از انتشار این نسخه و نصب اون شما قادر خواهید بود که بازی های جدید که دارای قفل XGD3 بودند رو بدون مشکل بازی کنید فقط نکته که باید توجه کرد این نسخه برای XBOX های FAT هست و برای ایکس باکس های اسلیم هم به زودی منتشر میشه. پس از انتشار این نسخه باید متعاقبا منتظر انتشار بازی هایی مثل War Hammer 40,000 و Gears OF War 3 هم باشیم هرچند که نسخه های NTSC این دو بازی منتشر شده ولی به دلیل عدم انتشار LT+ 2 چون تست شده نیست فعلا بروی سایت قرار نمیگیره با انتشار نسخه های معتبر ایکس باکس بازها منتظر بازی های زیادی باشند که یکی پس از دیگره بروی سایت قرار خواهد گرفت. نکته قابل توجه دیگر این فریم ور قابل نصب بروی این نسخه ها : Toshiba-Samsung TS-H943 (’Samsung’), Philips-BENQ/LiteOn VAD6038/1650V (’BenQ’) and Philips-LiteOn VAD6039/DG-16D2S (’Fat LiteOn’) میباشد و به زودی برای ‘Slim LiteOn’, ‘Fat/Slim Hitachi’ این نسخه ها نیز منتشر خواهد گردید.

 

 

Features:

-Common API designed for easier application use!

-Support for SS V2!

-Support for AP25!

-Support for XGD3 ripping!

-Direct 0800 mode for game dumping including SS v2!

 

 

amir بازدید : 104 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

01 دانلود بازی Le Tour de France 2012 برای XBOX 360

بازی Le Tour de France 2012  یک بازی با طراحی بسیار حرفه ای در سبک مسابقه ای است ککه در رابطه با تور دوچرخه سواری ۲۰۱۲ فرانسه میباشد. شما در این بازی نقش هدایت یک دوچرخه سوار را بر عهده دارید که میخواهد به قهرمانی برسد و در این راه بدون شک دوستان و دشمنانی نیز دارد. یکی از مهم ترین عوامل موفقیت شما اتحاد با دیگر بازیکنان ایت که باعث مبشود تا مسیر پیش روی را برای شما باز کنند. مسابقات در ۲۱ مرحله انجام میگیرد تا سرانجام شما به پیروزی برسید. این بازی به صورت Region free و با فرمت iso در اختیار شما علاقه مندان قرار میگیرد.

amir بازدید : 134 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

deus ex دانلود بازی استثنایی  و مهیج Deus Ex Human Revolution XBOX360

(فایل ها در تاریخ ۸ آبان ۹۱ حذف شد)

دانلود بازی استثنایی و مهیج Deus Ex Human Revolution برای دارندگان کنسول XBOX. داستان بازی در سال ۲۰۲۷ جریان دارد ، یعنی ۲۵ سال قبل از وقایع اتفاق افتاده در Deus Ex ! داستان اصلی این عنوان ، در پنج شهر مختلف روی می دهدکه از میان آنها می توان به شانگهای و مونترال اشاره نمود. Adam Jensen ، یکی از شخصیت های متزلزل و غیر قابل پیش بینی در Human Revolution است و شما در طول بازی مجبورید با اخلاق و اعمال وی دست و پنجه نرم کنید ، زیرا نقش او را شما عهده دار خواهید بود. وی از افسران امنیتی متشخص در شرکت صنایع Sarif می باشد و مدت هاست که به کار در آنجا مشغول است. کاری که او در این شرکت اعمال می کند ، حفاظت از یک آزمایشگاه تحقیقاتی است که دانشمندان Sarif ، تمام روز در آنجا مشغول بکار هستند. این کمپانی بزرگ که رییس آن فردی است به نام David Sarif ، قصد در انجام تغییراتی روی روحیه و قوای بشر دارد و بیشتر قاصد است تا بشر را به واسطه ی ابزار مصنوعی آن زمان ، قوی و نامحدود جلوه دهد. شاید پیام کلی داستان Human Revolution این است که دنیا در حال رفتن به ناکجا آباد است ! انسان ها در آینده بسیار حریص تر از حال خواهند شد و همین دستیابی به تکنولوژی و مدرنیزه شدن دنیا ، موجب اختلاف میان انسان ها شده و هر قشر ، علیه قشری دیگر دست به انقلاب می زند. گیم پلی Deus Ex: Human Revolution تنها بر اساس مود تک نفره یا Single Player بنا شده است. سازنده سعی دارد تا بیشتر تمرکز خود را روی ساخت این مود قرار دهد و آن را به نحو احسن پدید آورد. در ادامه به معرفی برخی قابلیت ها و ویژگی های مود Single Player خواهیم پرداخت. شاید نتوان این عنوان را یک بازی FPS و یا بازی نقش آفرینی کامل دانست ، اگر Deus Ex: Human Revolution را بازی دو سبکی بدانیم درست تر است. گیم پلی بازی در یک نگاه بسیار تاکتیکی و داینامیک تر از بازی های هم سبک پدید آورده شده است. بازیکن قادر است با استفاده از چندین حالت بازی را انجام دهد که بهترین و جذاب ترین این حالت ها ، مخفی کاری است که در اینجا کارهای Adam شباهت بسیاری به اعمال Sam Fisher در سری بازی های Splinter Cell دارد و گویا از حرکات وی الهام گرفته شده است. یکی از کارامدترین قابلیت ها در این حالت ، سیستم کاور گیری است که با توجه به چندین دمویی که تا به حال از بازی دیدیم می شود ادعا کرد که بسیار عالی طراحی شده است.

 

 

 

amir بازدید : 163 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

dark souls دانلود بازی استثنایی و دلهره آور Dark Souls XBOX360

 

برای اولین بار از سایتهای ایرانی. دانلود بازی استثنایی و پرطرفدار Dark Souls برای کنسول XBOX360 که متیاز ۹٫۵ را در سایت Gamespot به خود اختصاص داده. هنگامی که Hidetaka Miyazaki، کارگردان بازی اعلام کرد که وی می خواهد Dark Souls را حتی بیشتر از عنوان قبلی ۲۰۰۹ خود به چالش بکشد و سخت تر کند، همه ی مردم فکر می کردند که گفته های او دروغ بود که تنها می خواهد Dark Souls سوژه ی اول سایت ها و مردم شود. علاوه بر این، چرا ممکن است وی با چنین گفته ای که اینبار عنوان سخت تری و دردناک تری نسبت به قبل در انتظار مردم است، آن ها را از Dark Solus فراری بدهد ؟
اما زمانی که شما شروع به بازی می کنید، واقعا رویارویی با غول بعدی ای که می خواهید داشته باشید تلخ است، شما پس از اتمام مرحله ی دوم با او روبرو خواهید شد. پس از یک بازی نسبتا به نظر می رسد که یک عنوان معمولی را پیش رو دارید، اما پس از رسیدن به دومین مرحله شما می بایست با غول این مرحله که Taurus Demon نام دارد به مبارزه بپردازید. شما اگر از Taurus شکست بخورید به آخرین چکپوینت خود باز می گردید که بسیار عقب است. می بایست دوباره با دشمنان قبلی خود مبارزه کنید که آن هم خیلی طول می کشد، و اگر باز شکست بخورید هر چه روح که در قبل به دست آورده بودید را از دست خواهید داد. انقدر از بی کفایتی و ضعیف بودنتان تعجب می کنید که خنده تان می گیرد. این بازی یک عنوان موفق در امسال به شمار می رود اگر شما دنبال بازی های آسان که با اینور و اونور پریدن به پایان برسد هستید سخت در اشتباهید این بازی درجه آسان ندارد! خودتان را برای یک چالش بزرگ آماده کنید . . . .!

 

| بازی هایی که از این به بعد روی سایت قرار میگیره برای ایکس باکس، دستگاه شما باید LT+ 2.0 یا ورژن بالاترش روش نصب شده باشه فریم ویر  این نسخه روی سایت موجوده

دوستان درخواست آموزش کردن در حال جمع آوری یه آموزش جامع در این مورد هستیم به زودی قرار میگیره |

amir بازدید : 178 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

gears of war 31 دانلود بازی Gears Of War 3 برای کنسول XBOX360

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی دانلود بازی استثنایی و بی نظیر Gears Of War 3 برای کنسول XBOX 360نسخه معتبر RoDD. بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.

پس از مدت کوتاهی Lambent‌ها (همان دشمنان جدیدی که در تریلر اولیه‌ی بازی مشاهده شدند) در کنار ناو Raven’s Nest پدیدار می‌شوند. برای محافظت از Raven’s Nest در مقابل حملات وحشیانه‌ی Lambentها، سیستم‌های امنیتی کشتی روکش‌های زرهی‌ای را بر روی دریچه‌هایی که Lambent‌ها می‌توانند از طریق آنها وارد شوند، قرار دادند. در همین حال سومین شخصیت بازی، یعنی عضو تازه وارد گروه، Jayson Startton مشاهده می‌شود.

بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید.

پس از مدت کوتاهی Lambent‌ها (همان دشمنان جدیدی که در تریلر اولیه‌ی بازی مشاهده شدند) در کنار ناو Raven’s Nest پدیدار می‌شوند. برای محافظت از Raven’s Nest در مقابل حملات وحشیانه‌ی Lambentها، سیستم‌های امنیتی کشتی روکش‌های زرهی‌ای را بر روی دریچه‌هایی که Lambent‌ها می‌توانند از طریق آنها وارد شوند، قرار دادند. در همین حال سومین شخصیت بازی، یعنی عضو تازه وارد گروه، Jayson Startton مشاهده می‌شود. گرافیک بازی هم همچون همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هست که بازی را بیش از پیش واقعی و زنده تر جلوه میدهد. پیشرفتی که گرافیک بازی از نسخه دوم به نسخه سوم داشت خیلی بیشتر از نسخه پیشرفت از نسخه اول به دوم به چشم میآمد و دلیل آن هم چیزی نبود جز فدا شدن فریم ریت برای خلق صحنات به صورت real time . این نسخه از موتور ارتقاع یافته UE3 یعنی UE 3.5 بهره میبرد , اپیک قول داده است که دیگر هیچ صحنه ای از پیش رندر شده ای در بازی وجود نداشته باشد , گرافیک بازی توسط سیستم جدید “”global illumination پیشرفت کرده و افکت سایه و روشنایی شگفت آوری را به وجوده که اثر خود را بر روی جزئیات بیشتر و برجسته ـه اسلحه ها و بدن موجودات و اجسام محیط به خوبی نشان میدهد. افکت گسترده ای از “وزش باد” در بازی تعبیه شده است که اثر خود را بر روی پرچم ها و اجسام و درختان میگذارد که در نمایش E3 حتی بر موهای لَخت مارکوس نیر تاثیر میگذاشت , انفجارها از همیشه بزرگتر و زیباتر انجام میگرفتند.

 

پ.ن: دوستان این نسخه Region Free هست و اینکه Lt+2 برای بازی کردن و اجرای این بازی روی دستگاهتون نیازه دوستان در حال تهیه یه آموزش کامل برای نصب فریم ویر جدید و رایت زدن اون هستند که به زودی آماده میشه و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

amir بازدید : 63 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

pes 2012 دانلود بازی Pro Evoulotion Soccer 2012 برای XBOX360

 

دانلود بازی فوق العاده جذاب و پر طرفدار Pro Evolution Soccer برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر Spare.  بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه ۲۰۱۱ با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).
حرکات مدافعان و دروازه بان نیز به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده و کاملاً نزدیک به واقعیت است. قابلیت های  دیگری هم مانند امکان قرار گیری کاربر به جای بازیکن، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه نیز امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان، چهره ها، ورزشگاه ها، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله، دفاع، دریبل و … را فرا بگیرد.

 

 

amir بازدید : 397 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

Batman دانلود بازی Batman: Arkham City برای XBOX360

 

دانلود بازی بسیار زیبا و استثنایی Batman: Arkham City برای کنسول XBOX360 نسخه COMPLEX. یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: “پس کی رئیس میاد؟” دیگری جواب می دهد: “به زودی” اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است. شهر Arkham City خیلی بزرگ طراحی شده و بازی اینبار کاملاً یک عنوان Open-World شده و شما می توانید از طریق پشت بام ها همانند شوالیه تاریکی واقعی حرکت کنید. Batman به ساختمان اصلی می رسد و با از پا درآوردن چند دشمن، وارد ساختمان می شود. داخل ساختمان، افراد Two Face دور هم جمع شده اند و خود Two Face با چهره معروف خود Catwoman را با طناب بسته و روی مقداری زیادی اسید داغ نگه داشته است. سمت خوب و بد Two Face با هم درگیر هستند، در یک لحظه او می گوید که باید Catwoman را آزاد کند و یک لحظه سمت بد او از بی عدالتی و قربانی کردن او صحبت می کند. . . .

 

راهنمای نصب

1- بعد از دانلود تمامی پارت ها انها را در یک پوشه قرار داده و پارت به عنوان مثال: Crysis.part01 را اکستراکت نمایید برای اکستراکت کردن نیاز به برنامه Winrar میباشد که بروی سایت موجود است این برنامه به طور خورکار تمامی  پارت ها را در کنار یکدیگر قرار داده و بازی را از حالت فشرده به نسخه آماده نصب تبدیل مینماید

2- در صورتی که در هنگام اکستراکت با پیام خطایی مانند: ! CRC failed in the encrypted file FIFA 12 PCrld-fi12.iso (wrong password ?) مواجه شدید بدین معنی است که پارتی که دانلود شده در هنگام دانلود آسیب دیده و دچار مشکل شده است برای حل مشکل پارت خراب را باز کرده و از منوی Tools در Winrar و سپس گزینه Repair Archive اقدام به تعمیر پارت ناقص بپردازید در صورت نا موفق بودن عملیات پارت خراب را به کلی از سیستم حذف نمایید و مجدد پارت خراب را از سایت دانلود نمایید. البته در بسیاری از موارد شما با ارور Wrong Password هم مواجه میشوید که یا به دلیل اشتباه وارد کردن پسورد و یا به دلیل خرابی هنگام دانلود میباشد

نکته مهم: از آنجایی که شما ممکن است به دانلود مجدد پارت های خراب اقدام نمایید توجه داشته باشید که چون قبلا شما اقدام به دانلود نموده اید در هنگام دانلود مجدد این فایل در همان پوشه مجدد قرار گرفته میشود که به دلیل اینکه فایل قبلی با همان نام  موجود است دانلود منیجر اقدام به تعویض نام فایل به صورت مثال:  Nedd.for.speed.part11_2.rar مینمایید که این تغییر نام باعث میشود که در  هنگام Extract مجددا پارت ابتدایی (خراب) انتخاب شود که شما باز به ارور خرابی پارت مواجه میشوید پس به اسم فایل جدید دانلودی دقت نمایید.

نکته مهم: دانلود در هنگام شب به دلیل بالا رفتن ترافیک اینترنت کشور از سوی کاربران ( به منظور مجانی شدن ترافیک شبانه ) یکی از دلایل اصلی خراب شدن پارت ها در هنگام دانلود در بازه زمانی شب میباشد پس توجه کنید سعی کنید در این بازی زمانی از دانلود فایلها خودداری نمایید.

3- پس از اکستراکت موفقیت آمیز بازی شما به فایل ISO یا همان Image بازی روبرو میشوید که برای نصب برای کاربران PC باید توسط برنامه Daemon Tools فایل ایمیج را Mount نماید و یا توسط Winrar اکستراکت مجدد نموده و سپس نصب نمایید. برای کاربران XBOX هم میتوانند فایل ایمیج را  بروی دی وی دی 9 رایت نموده و استفاده نمایند.

4- تمامی بازی ها نیاز به نصب آخرین ورژن دایرکت ایکس که بروی سایت نیز موجود است و جدید ترین درایور کارت گرافیک میباشد همچنین به همراه بازی معمولا فایل های مورد نیاز بازی در پوشه Support و یا پوشه های جانبی با نام دیگر موجود است که نیاز به نصب این برنامه ها برای اجرا بازی میباشد.

amir بازدید : 112 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

tintin دانلود بازی The Adventures of Tintin برای کنسول XBOX360

 

دانلود بازی خاطره انگیز و استثنایی The Adventures of Tintin برای  کنسول XBOX360 برای اولین بار از سایت های ایرانی. شخصیت تن تن (Tintin) در کشور ما تقریباً شناخته شده است و داستان های او جزو معدود کتاب های کمیکی هستند که مورد توجه قرار گرفتند. بازی های متعددی هم از روی این شخصیت جوان ساخته شدند که کم و بیش قابل توجه بودند، اما به تازگی هالیوود دوباره به سراغ شخصیتی رفته که آقای جورجس رمی (Georges Remi) آن را خلق کرد. تن تن، خبرنگار جوانی است که ماجراهای مختلف همه در انتظار او هستند. تن تن قرار است با کمک پیتر جکسون (Peter Jackson) و استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) راهی پرده نقره ای سینما شود و با کمک همین اشخاص معروف هم، راهی دنیای بازی های کامپیوتری خواهد شد. می توانید اشیاء را برداشته و با هدف گیری آن را به سمت دشمن پرتاب کنید. گیم پلی بازی بسیار متنوع طراحی شده، اما نکته مهم اینجاست که همه قسمت های این عنوان نسبت به کتاب های آن وفادار مانده اند. در یکی از Boss Fightهای بازی که آلان (Allan) نام دارد، با یکی دیگر از شخصیت های دنیای تن تن، یعنی کاپیتان هادوک (Captain Haddock) روبرو خواهید شد. در این مبارزه باید آلان را سرگرم کنید و به او حقه بزنید تا او به صورت اشتباه بسته هایی از مواد منفجره را منفجر کند. این کار را در حالی باید انجام دهید که هم باید از دست او فرار کنید و هم به محیط اطراف دقت داشته باشید. در اولین نگاه این بازی، متوجه این موضوع خواهید شد که همه چیز به نسبت خوبی در بازی قرار گرفته اند. مراحل بازی اکثراً دارای معماهای خاصی هستند. خشونت بازی به صورت کارتونی طراحی شده و به همین دلیل هیجان خاصی به بازی بخشیده است. همچنین توجه به منابع اصلی بازی حرف اول را می زند. طراحی انیمیشن های شخصیت های بازی با توجه به آن چیزی که در کتاب ها به چشم می خورد، در بازی دیده می شوند. همه شخصیت های بازی حتی تامسون (Thomson) و تامپسون (Thompson) نیز با همان لوده گری های مخصوصشان در بازی دیده می شوند. حتی در دعواها و ضربه هایی که شخصیت های بازی به یکدیگر می زنند، این موضوع رعایت شده است. طراحی شخصیت تن تن نیز بسیار خوب به نظر می رسد.

amir بازدید : 40218 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

battlefield 3 xbox دانلود بازی Battlefield 3 برای XBOX360

(فایل ها به علت مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی در تاریخ ۲۷ شهریور ۹۱ حذف شد)

برای اولین بار در میان سایت های ایرانی دانلود بازی فوق العاده استثنایی و پرطرفدار Battlefield 3 برای XBOX360 نسخه معتبر. سازندگان بازی بخوبی این واقعیت را درک کردند و تصمیم گرفتند نسخه‌ای از بازی را که شباهت‌های ساختاری بسیار زیادی با بتلفیلد ۲ دارد منتشر کنند. اولین موضوع و خوشحال کننده‌ترین آن در مورد بتلفیلد ۳ Battlefield 3 این است که بسیاری از ویژگی‌ها و سلاح‌هایی که در بد کامپنی غایب بودند دوباره به صحنه بازی برگردانده شده‌اند. مثلا شما دوباره این امکان را دارید که با جت جنگنده به نیروهای دشمن حمله کنید که البته لذت این کار در بخش مولتی پلیر بازی دوچندان خواهد شد. در Battlefield 3 استودیوی DICE نه تنها همان تخریب ها را می خواست، بلکه قصد دارد آن را فراتر ببرد. اینبار تمام محیط باید به صورت Real-Time قابل تخریب باشد و عظیم تر از قبل جلوه کند. با موتور Frostbite 2 هیچ چیزی در Battlefield 3 مصون از تخریب نیست. مثلا در یکی از دموهای بازی یک زلزله خیابان را از وسط دو نیم کرد و هفت ساختمان بزرگ با خاک یکسان شدند. وقتی آر.پی.جی به یک ساختمان شلیک می شود، تخریب کاملا واقعی را نشان می دهد. موج انفجار شیشه های اطراف را می شکند و نمای خارجی ساختمان را به هم می ریزد. در حقیقت DICE با این موتور می تواند بزرگترین برج جهان یعنی برج خلیف دبی را راحت با خاک یکسان کند. نبار بر خلاف دو نسخه قبل، بخش داستانی هم برای بازی در نظر گرفته شده و اتفاقا داستان بازی بسیار غنی و درگیر کننده خواهد بود. متاسفانه DICE نمی خواهد چیزی از داستان لو برود و به همین دلیل چیز زیادی از بخش داستانی معلوم نیست، جز این که بازی در موقعیتی سیاسی در آینده نه چندان دور اتفاق می افتد و هر بار از دید یک سرباز پیگیری می شود، چیزی شبیه به Call of Duty. در دموی نشان داده شده، بازی در خاورمیانه اتفاق می افتد و گفته شده خاورمیانه فقط یکی از محیط های بازی است و مکان ها، کشورها و مناطق بسیار زیاد و متنوعی در بازی خواهند بود. تهیه کننده بازی می گوید: “ما این توانایی را داریم که تا هر جا که می خواهیم، بازی را پیش ببریم . . .

amir بازدید : 72 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

call of duty modern warfare 3 دانلود بازی Call Of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول XBOX360

 

دانلود بازی استثنایی و پرطرفدار Call Of Duty: Modern Warfare 3 برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر STRANGE. در این نسخه، جنگ سختی بین آمریکا و روسیه در گرفته و کار به جایی رسیده که نیروهای روسی وارد خاک آمریکا شده اند. در سومین شماره از سری بازی های Modern Warfare چند مکان جدید به چشم می خورند که انگشت Call of Duty به سمت آن ها نشانه رفته است. اینبار شاهد جنگ در کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا هستیم. دمویی که Activision برای این بازی آماده کرده بود، به دو مرحله تقسیم می شد. قسمت اول در آمریکا بود، جایی که نیروهای روسی قصد دارند اعلام کنند که قدرت برتر دنیا هستند. همان طور که انتظار داشتیم، بازی از جای بسیار مرموزی شروع شد و کسی نمی دانست که چه اتفاقاتی رخ داده که بازیکنان هم اکنون در این قسمت قرار دارند. شما در نقش محافظ رییس جمهور هستید که با یک هواپیما به سمت امریکا برای صلح میرود.Makarov که دوست ندارن صلح برقرار شود به هواپیمای رییس جمهور حمله میکند نمیتواند دختر رییس جمهور را بگیرو ولی خود رییس جمهور را گروگان میگرد و با گرفتن کدهای بمب هاب اتمی از رییس جمهور روس حمله ای بزرگ به سمت امریکا طرح میکند. بعد از اتمام مرحله بازی کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish و Yuri را نشان می دهد که در افریقای جنوبی هستند .این سه میخواهند قبل از رفتن به Sierra Leone با یک فروشنده اسلحه معامله ای بکنند. پس از ان بازی شما را در نقش یک مامور SAS قرار می دهد که باید از تحویل دادن اسلحه های بسیار مخرب در اسکله لندن جلوگیری کند . . .

amir بازدید : 241 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

skyrim دانلود بازی Skyrim The Elder Scrolls V برای کنسول XBOX360

 

دانلود بازی نقش آفرینی و پرطرفدار Skyrim The Elder Scrolls V برای کنسول XBOX360 نسخه معتبر STRANGE برای رجیون Pal , NTSC-U (رجیون NTSC-J دیرتر منتشر خواهد شد).  انتشار آخرین عنوان از این سری فوق محبوب،The Elder Scrolls IV: Oblivion به بیش از ۵ سال پیش برمی گردد.آبلیویون در زمان انتشارش بر روی پلتفرم های PC و Xbox 360 با استقبال گسترده بازیبازها روبرو شد و به نحوی توانست احیا کننده ژانر نقش آفرینی باشد.آبلیویون چه از نظر تجاری و چه از دید منتقدین موفقیت بزرگی برای Bethesda بود و توانست تا پایان سال ۲۰۰۶ به فروشی بالای ۳ میلیون نسخه دست یابد.در پایان سال،Spike TV آن را به عنوان بهترین بازی سال برگزید و علاوه براین،بازی از نگاه سایت های مطرحی چون IGN،۱UP،Gamespot و GameSpy به عنوان بهترین نقش آفرینی ۲۰۰۶ انتخاب شد. داستان بازی ۲۰۰ سال بعد از Oblivion در سرزمین The Old Kingdom of the Fatherland یا همان Skyrim اتفاق می افتد( اسکایریم اولین مکانی در قاره Tamriel هست که انسان ها در ان اقامت گزیده اند هنگامی که انسان های به این سرزمین امدند Elf ها در این سرزمین حکمرانی میکردند و اجازه زندگی به انسان ها را در اسکایریم دادند اما بعد از پیشرفت انسان ها Elf ها وجود انسان ها در این سرزمین را به ضرر خود دیده اند و تصمیم گرفتند که تمام انسان هایی را که در این سرزمین زندگی میکردند را قتل عام کنند اما وقتی که به انسان ها حمله کردند نه توانستند تمامی ان ها را قتل عام کنند و سه نفر توانستنند از دست ان ها فرار کنند که بعد ها ان سه نفر که شامل  Ysgramor و دو پسرش میباشد به سرزمین قبلی خود برگشته و با ارتشی ۵۰۰ نفری به Elf ها حمله کرده و تمامی ان ها را به قتل رساندند و اولین امپراطوری خود را در این سرزمین بنا کردنند از ویژگی های سرزمین اسکایریم میتوان به سرد و کوهستانی بودن ان اشاره کرد که در قسمت های شمالی ان تعداد زیادی گرگنما زندگی میکنند و در غرب این سرزمین به دلیل هموارتر بودن ان نسبت به بقیه قسمت ها جمعیت بیشتری از انسان ها در انجا ساکن شده اند  که شامل پنج شهر بزرگ میشود) حال با مرگ اخرین پادشاه اسکایریم Elf ها دوباره قدرت گرفته اند و به جنگ و کشتار با انسان ها پرداخته اند جنگ بزرگ داخلی در حال وقوع میباشد درحالی که اژدهایی به نام Alduin که در قدیم گفته شده بود که یک روز پیدایش میشود از خواب بیدار شده است شما که در نقش اخرین بازمانده از نسل  اژدها زاده در بازی حاضر میشوید و باید به کمک همراه و راهنمای خود یعنی Esbern به بازی ادامه دهید . . .

 

 

amir بازدید : 148 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

need for speed run دانلود بازی Need for Speed The Run برای XBOX360

 

 

برای اولین بار در سایتهای ایرانی دانلود بازی جذاب و پرطرفدار Need for Speed: The Run برای کنسول XBOX360. گیم پلی و مناظر بازی در هر مرحله به طور مداوم تغییر میکند. توازن خوبی میان نوع مسابقه ها وجود دارد. شما The Run رو از یک مسابقه استاندارد ۸ ماشینی شروع میکنید و سپس به مسابقه های زمانی(طی کردن مسیر قبل از زمان تعیین شده), دریفت کشی در کوه و تعقیب پلیس ادامه پیدا میکند. خیلی کم پیش میاد که دو تا مسابقه مثل هم را در یک قسمت تکرار بشه. رانندگی میتونی احساس شناور بودن بده, اما ماشین های مختلف احساس مختلفی میدهند و این به شما بستگی داره که چه ماشینی رو انتخاب میکنید. اگه سطح بازی رو معمولی انتخاب کنید ماشین های دیگر که تحت کنترل هوش مصنوعی هستند در سطح بسیار پایینی قرار میگیرند. اون ها با ماشین های دیگه تصادف میکنند,  پلیس فقط شما رو تعقیب میکنه و میانبر ها رو از دست میدهند حتی اگر از جلوی یکی از ماشین ها به یکی از میانبر ها بری! مناطق The Run قطعا بهترین بخش بازی است. در حقیقت The Run بهترین زیباترین و جالب ترین مناظر رو که تاحالا در بازی های مسابقه ای دیدید داره. کوه های راکی, شهر و پارک ها بسیار خوب طراحی شده اند. بزرگترین مشکل من در The Run ناتوانی در سفارشی و آپگرید کردن ماشین هاست. پس از قسمت داستانی بازی یک سری رقابت(Challenge) در بازی وجود داره که همانند سری Shift است, چیزی به اسم مسابقه آزاد وجود نداره. چه با کامپیوتر بازی کنید یا آنلاین, باید نوع ماشین ها و قوانین رو تایین کنید. پس از انجام رقابت ها و داستان دیگه چیزی نیست که مسابقه دهید.

 

amir بازدید : 81 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

MassEffect 3 XBOX360 دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360

دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360.بازی ۳ Mass Effect دارای ویژگی های بسیار زیبایی است که ان را نسبت به ۲ Mass Effect متمایز می گرداند.این بازی پر طرفدار ترین بازی سال ۲۰۱۲ شناخته شده است. سازنده ی این بازی (Casey Hudson) است و بازی در استودیوی بازی سازی BioWare ساخته شده  است.این بازی دارای شخصیت های بسیاری است که هر کدام دارای طراحی بسیار زیبایی است.این بازی دارای  افکت های صوتی  بسیار زیبایی است به طوری که به  شما احساس جنگ واقعی را هدیه می کند.این  بازی  برای کنسول های بسیاری ساخته شده است و ما برای شما در این پست نسخه ی XBOX360 را اماده کرده ایم.در ادامه مطلب می توانید توضیحات کاملی از این بازی را بخوانید.

amir بازدید : 131 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

FIFA Street XBOX360 دانلود بازی FIFA Street برای XBOX360

دانلود بازی FIFA Street برای XBOX360 .شرکت EA یکی از بزرگ ترین شرکت های ساخت بازی است.این شرکت برای کنسول های مختلف بازی تولید می کند.از جمله کنسول XBOX.این کنسول یکی از محبوب ترین کنسول ها برای بازی کننده های سطح جهان است.به دلیل این که مانند رایانه نیازی به ارتقا و دادن هزینه  های زیاد برای انجام دادن یک بازی نیست.این شرکت بار دیگر یک بازی در سبک ورزشی منتشر کرده است.این بازی FIFA Street است.این بازی دارای گرافیک بسیار خوبی است و طراحی بازیکن های فوتبال بسیار عالی است.این بازی می تواند یک مسابقه ی فوتبال را برای شما شبیه سازی کند.شما هم می توانید با بازیکن مورد علاقه ی خود به بازی بپردازید.این بازی می تواند احساس بازی کردن فوتبال خیابانی را به شما بدهد.

amir بازدید : 147 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

بازی به صورت Region: FREE   می باشد

نسخه معتبر XPG

 

Max Payne 3 boxart xbox 360 696x1024 دانلود بازی Max Payne 3 برای xbox 360

بالاخره انتظار ها به سر رسید و بازی فوق العاده کمپانی راک استار به بازار عرضه شد ! بازی ای که گفته می شود بیش از حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به پول ما برایش خرج شده است ! سری Max Payne همواره جزء بهترین بازی های در طول تاریخ بوده اند و همیشه این سری در بین افراد و گیمر ها محبوبت خاصی داشته اند چرا که در این سری بیش از هر چیز یه کیفیت بازی توجه شده تا صرفا بیرون دادن نسخه های متعدد از بازی . طبق تریلر ها و تصاویر منتشر شده از بازی ما با یک بازی اکشن سوم شخص فوق زیبا طرف هستیم و شخصیت اصلی بازی همانند گذشته مکس است . از ویژگی های اضافه شده به این نسخه میتوان به گرافیک خیره کننده بازی و همچنین خلاقیت های بکار رفته شده در بازی در حالت های نبرد اشاره کرد . قابلیت بولت تایم یا همان کند کردن زمان شلیک گوگله برای فرار یا ضربه به حریف در این نسخه موجود می باشد و این خواصیت یکی از اصلی ترین جذابیت های بازی مکس پین به شمار میرود . مکس پین در این نسخه یک زندگی جدید را به دور از هر گونه خلاف یا چیز دیگری آغاز کرده است و با خانواده خود در شهر سائو پائولو برزیل زندگی میکند تا اینکه …. . دانلود این بازی زیبا با لینک مستقیم و به صورت رایگان در پارت ها ۱ گیگ از سایت سیب دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 79 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier XBOX360 دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier برای XBOX360

 

بالاخره بعد از کش مکش های فراوان و بعد از تاخیر های متعدد بازی گوست ریکان : سربازان آینده منتشر شد. این بازی ابتدا قرار بود در سال پیش و در فصل پاییز منتشر شود که اولین تاخیر رو خورد و به اواخر سال ۲۰۱۱ افتاد و سپس کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که به علت نواقص بازی و همچنین بالاتر بردن کیفیت بازی ، این بازی در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۲ منتشر خواهد شد که چندی پیش تاریخ رسمی بازی رو اعلام کرد و همانطور که میبینید امروز این بازی زیبا منتشر شد . از تریلر ها و تصاویری که قبل از عرضه بازی دیده شده بودند ، معلوم بود که با یک بازی فوق العاده زیبا و بیش از یک بازی معمولی طرف هستیم و در واقع یک شاهکار را از یوبی سافت انتظار می رفت . کمپانی یوبی سافت نیز اعلام کرد که تمام سعی خود را مبنی بر بهبود بازی و تبدیل شدن بازی به یک شاهکار را خواهد کرد . بازی گوست ریکان یک بازی شوتر با قابلیت های جاسوسی و سلاح های فوق پیشرفته می باشد . این بازی در آینده رخ می دهد جایی که دیگر سلاح و تجهیزات قدیمی به درد نمیخورند و همه ی سربازان به سیستم مخفی شدن و نامرئی شدن و همچنین به سلاح های جنگی جدید و پیشرفته مسلح هستند . دانلود بازی با لینک مستقیم در ادامه مطلب از سایت سیب دانلود .

 

amir بازدید : 72 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (1)

0 دانلود بازی Spec Ops: The Line برای کنسول XBOX 360

بالاخره بازی Spec Ops The Line برای کنسول XBOX 360 منتشر شد.این بازی توسط کمپانی ۲K Games ساخته شده است که همانند دیگر بازی های معروف این کمپانی دارای گیم پلی خاص و نوآوری های بسیار است.بازی گرافیک خیره کننده ای دارد و هر مخاطبی را به خود جذب میکند.صداای دالبی دیجیتال بازی چنان حس مبارزه را در شما ایجاد میکنند که گاهی احساس میکند که به جای کاراکتر بازی خود شما در میدان جنگ هستید. گی پلی بازی هم همانطور که در نسخه دموی بازی قابل مشاهده بود بسیار زیبا و نوآورانه است. داستان بازی در شهر دبی و پس از یک طوفان شن وحشتناک اتفاق می افتد.شما در نقش Captain Walker وظیفه نجات مردم را بر عهده دارید، اما گروهی در برابر شما جبهه گرفته اند که نه تنها با شما بلکه با مردم عادی نیز مشکل دارند و میخواهند همه را نابود کنند.این نسخه از بازی نسخه معتبر iMARS و به صورت Region Free و با فرمت iso میباشد.

amir بازدید : 68 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

0X دانلود بازی LEGO Batman 2 DC Super Heroes برای XBOX 360

بعد از عرضه بازی بتمن آرکهام سیتی دوباره کمپانی LEGO عنوان جدیدی از بتمن را با نام Lego Batman 2 DC Super Heroes عرضه کرده است که در این عنوان شخصیت هایی همچون جوکر، روبن، سوپرمن و زن گربه ای نیز وجود دارند که روند بازی را جذاب تر و زیباتر میکنند. گرافیک بازی مانند  دیگر بازی های LEGO خاص و با رنگ بندی های بسیار زیبا میباشد. همچنین گیم پلی طنزآلود بازی میتواند شما را مجبور کند تا ساعت ها پای این بازی باشید. این نسخه از بازی به صورت Region free و با فرمت iso میباشد.

amir بازدید : 51 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

04 دانلود بازی The Amazing Spiderman برای کنسول XBOX 360

بالاخره نسخه معتبر iMARS بازی The Amazing Spiderman برای کنسول XBOX 360 منتشر شد و باعث شد تا عطش پلیر ها برای نسخه کامپیوتر بیشتر شود.این نیخه از بازی تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه های قلی خود کرده است که از جمله آن ها میتوان به پیشرفت گرافیکی بازی اشاره کرد که بسیار زیبا کار شده است. گیم پلی بازی هم کاملا عوض شده است. سبک مبارزات اسپایدرمن به کلی عوض شده و دشمنان نیز سرسخت تر و قوی تر شده اند و کشتن آنها نیازمند حوصله و تمرکز زیادی میباشد. این نسخه ازبازی به صورت Region free و با فرمت iso در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

amir بازدید : 64 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

Resident Evil6 XBOX360 DEMO نسخه دموی بازی Resident Evil 6 برای کنسول XBOX360

کمپانی محبوب و شناخته شده CAPCOM بالاخره نسخه دموی بازی Resident Evil 6 را که یکی از پر فروش ترین بازی های رایانه ای میباشد، برای کنسول XBOX 360 منتشر کرد تا هم بازار را برای خرید نسخه اصلی گرم کند و هم به علاقه مندان به این بازی این امکان را بدهد تا با گیم پلی و داستان بازی بیشتر آشنا شوند.به گفته CAPCOM داستان این بازی ۱۰ سال پس از حادثه شهر راکون اتفاق می افتد.

amir بازدید : 122 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

Sleeping Dogs دانلود بازی Sleeping Dogs برای XBOX360

هر از چند گاهی یک بازی متفاوت در دنیای بازی سر و صدایی به پا میکند که این باز نوبت به بازی نام آشنای Sleeping Dogs میرسد که توانسته جنجال زیادی به پا کند. این بازی ساخته کمپانی مشهور SQUARE ENIX میباشد که همیشه با عنوان های بی نظیر خود همانند فاینال فانتزی توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. داستان این بازی در هنگ کنگ اتفاق می افتد و دارای همان سبک و گیم پلی مافیایی بازی GTA میباشد که اینبار حال و هوای یاکوزاهای ژاپنی را دارد. گرافیک بازی نیز بسیار بالا میباشد و میتوان گفت که شاهد زیباترین بازی اخیر میباشیم. همانند دیگر بازی ها در ابتدا شاهد نسخه XBOX360 این بازی هستیم که به صورت Region Free و با فرمت iso از سایت سیب دانلود در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. نسخه PC این بازی نیز به محض ریلیز شدن از سایت سیب دانلود قابل دریافت میباشد. پیشنهاد میکنیم ایکس باکسیها این بازی بی نظیر را از دست ندهند.

amir بازدید : 89 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

FIFA13PAL دانلود بازی FIFA 13 PAL برای XBOX360

سری بازی های FIFA همیشه موردپسند اکثر علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بوده و هست. بازی ای که قدرتمندترین رقیب سری  بازی های PES میباشد که چندی پیش با نسخه PC خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. هم اکنون FIFA نیز نسخه XBOX 360 خود را عرضه کرده است و تا ساعاتی دیگر نسخه PC آن نیز از همین سایت قابل دانلود میباشد. بازی از نظر گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارد و طراحی کاراکتر ها و شباهت حرکات آنها با دنیای واقعی فوتبال حقیقتا ستودنیست. شما در این نسخه از بازی میتوانید توپ را به هرجهتی که مایل باشید حرکت دهید. همچنین سیستم تک به تک بازی نیز با استفاده از حالت های مختلف دیریپل زنی به جذلبیت بازی می افزاید. این نسخه از بازی بخ صورت PAL و با فرمت iso میباشد.شما میتونید این بازی را به صورت رایگان از وبسایت سیب دانلود دریافت نمایید.

amir بازدید : 486 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

Assassins Creed III دانلود بازی Assassins Creed III برای XBOX360

یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin’s Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند. شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد. در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: “شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند. شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود.

amir بازدید : 93 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

CODBlackOpsII دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX 360

با اطمینان کامل می توان به این موضوع اشاره کرد که سری Call of Duty پرطرفدارترین بازی های موجود در بازار هستند و هیچ بازی دیگری را نمی توان در نزدیکی این عنوان مشاهده کرد. پس از سر و صداهای زیاد، سرانجام بازی Call of Duty: Black Ops II معرفی شد. داستان در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد و این موضوع بیانگر این است که در این بازی با تجهیزات نظامی جدید و چیزهای پیشرفته ای مواجه می شوید که احتمالاً در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارند یا هنوز طرح هایی از آن ها منتشر شده اند. همچنین بخش هایی از بازی در دهه ۸۰ میلادی رخ می دهند که در آنجا در نقش شخصیت های وودز (Woods) و میسون (Mason) قرار می گیرید که در نسخه اول سری Black Ops حضور داشتند. داستان بازی توسط شخصیت وودز روایت می شود و بیانگر این است که او پس از اتفاقات نسخه اول جان سالم به در برده است. در سال ۲۰۲۵ نیز بازیکنان در نقش پسر الکس میسون (Alex Mason) قرار می گیرند که دیوید میسون (David Mason) نام دارد. در سال ۱۹۸۰ هم در نقش خود الکس قرار می گیرید. جنگ اصلی این بازی میان آمریکا و چین رخ می دهد که همان مبارزه های سال ۲۰۲۵ خواهد بود. جنگ هایی که به جنگ سرد دوم (Second Cold War) معروف شده اند.

این نسخه از بازی که برای XBOX 360 تولید شده است، نسخه معتبر و سالم XBOX360ISO میباشد که به صورت Region Free و با فرمت iso در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

درباره ما
یوسز رایگان و 100 % نود 32
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    120x240


    http://uploadpa.com/beta/12/3qmee88b51f4hok0ip.gif

    http://uploadpa.com/beta/12/xxn6hojmlbw06zqufp8.gif
      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,078
  • بازدید ماه : 941
  • بازدید سال : 15,530
  • بازدید کلی : 220,992