loading...
رسپینا دانلود
سریال آپدیت آنتی ویروس ناد ۳۲


http://8pic.ir/images/73730362337081241810.jpg



با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی شما بازدید کنندگان گرامی

سایت رسپینا دانلود (دانلود پاییزی ) برای شما + انواع نرم افزار،بازی،فیلم،موسیقی و ...

تمامی یوزر و پسور های نود 32 را بصورت روزانه قرار میدهد

بصورت کاملا رایگان در اختیار شما دوستان عزیز قرار میدهد

به علت این که این سایت تازه راه اندازی شده است

و هنوز اقدامی برای خرید دامنه و هاست صورت نگرفته است

ما فعلا مطالب مفید را از سایت های دیگر با ذکر منبع برای شما گرد آوری میکنیم

و شما در قبال این کار ها میتوانید با عضو شدن خود در سایت ما به ما امید

و دلخوشی دهید تا کاره خود را جدی تر دنبال کنیم

پس خواهشا بگذارید ما هم با امید به جلو پیشبرویم شما با پر کردن یک فروم دوست ما میشوید

پس قبل از هر کاری ( اگر لطف کنید ) درسایت عضو شوید


amir بازدید : 395 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (0)

Batman دانلود بازی Batman: Arkham City برای XBOX360

 

دانلود بازی بسیار زیبا و استثنایی Batman: Arkham City برای کنسول XBOX360 نسخه COMPLEX. یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: “پس کی رئیس میاد؟” دیگری جواب می دهد: “به زودی” اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است. شهر Arkham City خیلی بزرگ طراحی شده و بازی اینبار کاملاً یک عنوان Open-World شده و شما می توانید از طریق پشت بام ها همانند شوالیه تاریکی واقعی حرکت کنید. Batman به ساختمان اصلی می رسد و با از پا درآوردن چند دشمن، وارد ساختمان می شود. داخل ساختمان، افراد Two Face دور هم جمع شده اند و خود Two Face با چهره معروف خود Catwoman را با طناب بسته و روی مقداری زیادی اسید داغ نگه داشته است. سمت خوب و بد Two Face با هم درگیر هستند، در یک لحظه او می گوید که باید Catwoman را آزاد کند و یک لحظه سمت بد او از بی عدالتی و قربانی کردن او صحبت می کند. . . .

 

راهنمای نصب

1- بعد از دانلود تمامی پارت ها انها را در یک پوشه قرار داده و پارت به عنوان مثال: Crysis.part01 را اکستراکت نمایید برای اکستراکت کردن نیاز به برنامه Winrar میباشد که بروی سایت موجود است این برنامه به طور خورکار تمامی  پارت ها را در کنار یکدیگر قرار داده و بازی را از حالت فشرده به نسخه آماده نصب تبدیل مینماید

2- در صورتی که در هنگام اکستراکت با پیام خطایی مانند: ! CRC failed in the encrypted file FIFA 12 PCrld-fi12.iso (wrong password ?) مواجه شدید بدین معنی است که پارتی که دانلود شده در هنگام دانلود آسیب دیده و دچار مشکل شده است برای حل مشکل پارت خراب را باز کرده و از منوی Tools در Winrar و سپس گزینه Repair Archive اقدام به تعمیر پارت ناقص بپردازید در صورت نا موفق بودن عملیات پارت خراب را به کلی از سیستم حذف نمایید و مجدد پارت خراب را از سایت دانلود نمایید. البته در بسیاری از موارد شما با ارور Wrong Password هم مواجه میشوید که یا به دلیل اشتباه وارد کردن پسورد و یا به دلیل خرابی هنگام دانلود میباشد

نکته مهم: از آنجایی که شما ممکن است به دانلود مجدد پارت های خراب اقدام نمایید توجه داشته باشید که چون قبلا شما اقدام به دانلود نموده اید در هنگام دانلود مجدد این فایل در همان پوشه مجدد قرار گرفته میشود که به دلیل اینکه فایل قبلی با همان نام  موجود است دانلود منیجر اقدام به تعویض نام فایل به صورت مثال:  Nedd.for.speed.part11_2.rar مینمایید که این تغییر نام باعث میشود که در  هنگام Extract مجددا پارت ابتدایی (خراب) انتخاب شود که شما باز به ارور خرابی پارت مواجه میشوید پس به اسم فایل جدید دانلودی دقت نمایید.

نکته مهم: دانلود در هنگام شب به دلیل بالا رفتن ترافیک اینترنت کشور از سوی کاربران ( به منظور مجانی شدن ترافیک شبانه ) یکی از دلایل اصلی خراب شدن پارت ها در هنگام دانلود در بازه زمانی شب میباشد پس توجه کنید سعی کنید در این بازی زمانی از دانلود فایلها خودداری نمایید.

3- پس از اکستراکت موفقیت آمیز بازی شما به فایل ISO یا همان Image بازی روبرو میشوید که برای نصب برای کاربران PC باید توسط برنامه Daemon Tools فایل ایمیج را Mount نماید و یا توسط Winrar اکستراکت مجدد نموده و سپس نصب نمایید. برای کاربران XBOX هم میتوانند فایل ایمیج را  بروی دی وی دی 9 رایت نموده و استفاده نمایند.

4- تمامی بازی ها نیاز به نصب آخرین ورژن دایرکت ایکس که بروی سایت نیز موجود است و جدید ترین درایور کارت گرافیک میباشد همچنین به همراه بازی معمولا فایل های مورد نیاز بازی در پوشه Support و یا پوشه های جانبی با نام دیگر موجود است که نیاز به نصب این برنامه ها برای اجرا بازی میباشد.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یوسز رایگان و 100 % نود 32
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    120x240


    http://uploadpa.com/beta/12/3qmee88b51f4hok0ip.gif

    http://uploadpa.com/beta/12/xxn6hojmlbw06zqufp8.gif
      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 619
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 999
  • بازدید ماه : 862
  • بازدید سال : 15,451
  • بازدید کلی : 220,913