loading...
رسپینا دانلود
سریال آپدیت آنتی ویروس ناد ۳۲


http://8pic.ir/images/73730362337081241810.jpg



با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی شما بازدید کنندگان گرامی

سایت رسپینا دانلود (دانلود پاییزی ) برای شما + انواع نرم افزار،بازی،فیلم،موسیقی و ...

تمامی یوزر و پسور های نود 32 را بصورت روزانه قرار میدهد

بصورت کاملا رایگان در اختیار شما دوستان عزیز قرار میدهد

به علت این که این سایت تازه راه اندازی شده است

و هنوز اقدامی برای خرید دامنه و هاست صورت نگرفته است

ما فعلا مطالب مفید را از سایت های دیگر با ذکر منبع برای شما گرد آوری میکنیم

و شما در قبال این کار ها میتوانید با عضو شدن خود در سایت ما به ما امید

و دلخوشی دهید تا کاره خود را جدی تر دنبال کنیم

پس خواهشا بگذارید ما هم با امید به جلو پیشبرویم شما با پر کردن یک فروم دوست ما میشوید

پس قبل از هر کاری ( اگر لطف کنید ) درسایت عضو شوید


amir بازدید : 339 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager v6.15

 

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

mr danial بازدید : 62 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v18.0.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست.

این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

amir بازدید : 147 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

 

flick fishing hd بازی ماهیگیری زیبای Flick Fishing HD 1.5   آیپد

بازی Flick Fishing همانطور که از اسمش مشخص است شما را تبدیل به یک ماهیگیر می‌کند! شما باید با قلاب ماهیگیری خود در نقاط مختلف به ماهیگیری بپردازید و سعی کنید ماهی‌های بیشتری را صید کنید. در این بازی ماهی‌های متنوعی قرار دارند که با پیش‌روی در بازی می‌توانید همه‌ی آن‌ها را صید کنید. همچنین در بازی قلاب‌های ماهیگیری متنوعی نیز وجود دارد که می‌توانید با انجام مراحل بازی آن‌ها را به‌دست بیاورید. برای اجرای این بازی به iOS 3.2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی HD بوده و مختص iPad است.

 

amir بازدید : 140 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final x86/x64

 

ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

amir بازدید : 118 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

http://www.fantom-xp.com/wallpapers/19/Microsoft_Windows_XP_Gold.jpg

 

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2013 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

mr danial بازدید : 117 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپديت ماه آذر Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 December 2012

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده December 2012 |


ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

mr danial بازدید : 84 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Flash Player v11.5.502.135 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

mr danial بازدید : 357 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

 

amir بازدید : 83 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

Xilisoft iPad Magic Platinum مدیریت کامل آی‌پد و آیفون Xilisoft iPad Magic Platinum v5.4.7

Xilisoft iPad Magic Platinum کاملترین نرم افزار برای مدیریت ، تبدیل فرمت و انتقال بین کامپیوتر و تبلیت های آیپد و گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار علاوه بر اینکه امکانات مدیریتی کاملی را برای آیفون و آیپد دارد ، میتواند به انتقال اطلاعات بین کامپیوتر بسیار موثر باشد و همچنین یک نرم افزار تبدیل کننده فرمت ویژه برای آیفون و آیپد خواهد بود. انتقال موزیک ، ویدیو ، کتاب های الکترونیک میان کامپیوتر و iPhone و iPad و همچنین بک آپ رفتن از تمامی اطلاعات موجود در آنها از امکانات قابل توجه این نرم افزار خواهد بود. این انتقال میتواند از طریق کابل انجام شود و یا اینکه از طریق wi-fi این نرم افزار میتواند تمامی اعمالی که ذکر خواهد شد را انجام دهد. همچنین قابلیت بک آپ و export مخاطبین و پیام ها به صورت ویژه میسر می باشد. مدیریت app های نصب شده برای آیفون و آیپد نیز قابل انجام است. باتوجه به پشتیبانی از iOS 6 و پایین و همچنین پشتیبانی از iPhone5 و پایین تر و سازگاری با تمامی نسخه های iPad این نرم افزار تمامی نیازهای کاربران را رفع خواهد کرد. در زمینه تبدیل فرمت علاوه بر اینکه Xilisoft iPad Magic میتواند برای آیفون رینگتون مخصوص بسازد قابلیت ریپ کردن انواع لوح های فشرده ویدیویی با فرمت مخصوص قابل پخش در دستگاه های پشتیبانی شده ، امکان تبدیل فرمت ویدیوی و صوتی مخصوص و همچنین دانلود ویدیوهای آنلاین با فرمت مخصوص نیز امکان پذیر است. ساخت آلبوم های دیجیتال از عکس هایی که گرفته اید نیز توسط این نرم افزار امکان پذیر است. تمامی مدل های دستگاه های iPad/iPod/iPhone در این نرم افزار پشتیبانی شده اند که در ادامه مطلب کاملا به آنها اشاره شده است.

 

mr danial بازدید : 71 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

Splash PRO پخش فیلم های HD با کیفیت Splash PRO 1.13.1

Splash PRO یکی از محبوبترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد.

این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.

با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد...

mr danial بازدید : 223 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند...

mr danial بازدید : 125 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (1)
دانلود Studio One Pro v2.5 - نرم افزار ضبط و ویرایش موزیک

Studio One نرم افزاری برای ضبط و ویرایش صدا و در نهایت تولید موزیک است که برای ویندوز های XP و Seven طراحی شده و امکاناتی نظیر ضبط صدا، MIDI sequencing ، مدیریت پلاگین ها و پشتیبانی از drag & drop در MIDI mapping، پیکربندی خودکار سخت افزار، کار بروی Track های نامحدود، کیفیت بالای خروجی و در نهایت یک audio mastering ساده را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری گرافیکی بسیار مناسب به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند و همچنین امکاناتی را که کاربران حرفه ای نیاز دارند را در خود گنجانده است تا افراد حرفه ای نیز بتوانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند.

جود صدها افکت صوتی و انواعی از پلاگین ها که برای بدست آوردن صداهایی با قابلیت هایی نظیر چندکاناله بودن و یا سه بعدی سازی صداها نیاز است هم از جمله امکانات جانبی اما مهم و کلیدی این نرم افزار می باشند...

mr danial بازدید : 216 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود کرک آفیس 2013 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی آفیس 2013


پس از نصب بسته نرم افزاری Office 2013 برای فعال سازی تمامی قابلیت های آفيس 2013 و همچنین رفع محدودیت زمانی 5 روزه آن شما نیاز به کرک نمودن اين برنامه داريد تا بتوانید از این نرم افزار برای مدت طولانی استفاده نماييد.
مایکروسافت در ویندوز 8 و آفیس 2013 از شیوه جدید فعال سازی استفاده نموده است که کرک کردن ویندوز را کار بسیاری دشواری برای هکرها ساخته است و هم اینک بهترین کرک منتشر شده را می توانید از پی سی دانلود دریافت نمایید.

قابلیت فعالسازی برنامه های:
Microsoft Word 2013
Microsoft Access 2013
Microsoft Excel 2013
Microsoft InfoPath 2013
Microsoft Office Professional Plus 2013
Microsoft Office Standard 2013
Microsoft OneNote 2013
Microsoft Outlook 2013
Microsoft PowerPoint 2013
Microsoft Project Professional 2013
Microsoft Project Standard 2013
Microsoft Publisher 2013
Microsoft SharePoint Workspace 2013
Microsoft Visio 2013
...
mr danial بازدید : 83 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود AVS Audio Editor v7.1.4.476 - نرم افزار تدوین حرفه ای موزیک ها

ویرایش صداها وقتی جنبه حرفه ای به خود می گیرد که به صورت حرفه ای هم انجام پذیرد و همین عامل هم بسته به نرم افزاری است که از آن در این زمینه بهره گیری می شود. AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد...

mr danial بازدید : 199 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

2 23 دانلود نرم افزار ACDSee

 

ACDSee 15.1 Build 197 ورژن جدیدی از نرم افزاری قدیمی و پر کاربرد میباشد که نسخه های قبلی آن به مرور زمان و با پشرفت ویندوز ها تقریبا کاملا بدون استفاده شده اند زیرا با استفاده از نسخه های قبلی این نرم افزار میتوانستید بر روی ویندوز های قدیمی که قبل از ویندوز XP بودند انواع عکس ها را مشاهده کنید اما با آمدن ویندوز XP و ابزارهای Windows Picture & fax Viewer این نرم افزار کارایی خود را از دست داد و دیگر از آن استفاده نمیشود. اما با آمدن نسخه های جدید آن توانست ثابت کند که همیشه یک سرو گردن از دنیای فناوری جلوتر میباشد ویژگی جدید این نرم افزار ویرایش عکس , جستوجو و پیدا کردن عکس مورد نظر , تغییر اندازه عکس , اجرای سریع تصویر , آپلود کردن عکس در سایت نرم افزار , قفل گذاری بر روی عکس ها و… میباشد. پیشنهاد میکنم آخرین نسخه این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

mr danial بازدید : 293 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

2 26 دانلود پلیر صوتی و تصویری K Lite Codec Pack

امروزه با وجوده پلیر های فراوان برای پخش فایلهای صوتی و تصویری کاربر در یک سر درگمی است که کدام یک از این پلیر ها قوی تر میباشد آیا باید خودش همه ی آنها را امتحان کند تا به آن پی ببرد . سیب دانلود امروز نرم افزار K-Lite Codec Pack 9.55 Full را به شماکاربران عزیز معرفی میکند و شما را قطعا از این سر در گمی رها میکند. به جرات میتوان گفت نرم افزار ذکر شده قادر میباشد تمامی فرمتهای و فایلهای صوتی و تصویری موجودبا انواع کیفیت ها را در سیستم شما را با کیفیتی عالی اجرا نمایید.اکنون سیب دانلود آخرین ورژن و کاملترین آن را برای دانلود قرار داده است که میتوان در ادامه مطلب این نرم افزار خارقالعاده و کاربر پسند را دانلود نمایید.

amir بازدید : 341 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

2 25 دانلود نرم افزار تماس صوتی Skype

 

Skype 6.0.0.126

نسخه جدید نرم افزاری محبوب میباشد. این نرم افزار مانند تمام مسنجر ها میباشد با این تفاوت که شما علاوه بر چت متنی میتوانید با دوستان خود با کیفیتی بالا و هزینه ی بسیارکم صحبت نمایید.همچنین سرعت برقرای ارتباط و ردو بدل شدن صدا در این برنامه بسیار بالا میباشد و اگر در مواقعی که شما آفلاین باشید و حضور نداشته باشی پیغام صوتی به شما داده باشند این پیغام به صورت منشی تلفنی پاسخ داده میشود و در حافطه ذخیره میشود که شما در هنگام آنلاین بودن آنها را چک کنید.دیگر ویژگی این نرم افزار امنیت بالای آن میباشد که با کدک کردن مکالمه هادیگرکسی نمیتواند تماس شما را پیگیری کند و صدای مکالمه را بشنود. کار با این نرم افزار بسیار آسان میباشد و مانندتمام مسنجر ها است. سیب دانلود پیشنهاد میکند آخرین نسخه وبا کیفیت ترین نسخه این نرم افزار را در ادامه مطلب دانلودنمایید.

amir بازدید : 122 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

                                                             2 14 ریجستری کامپیوتر NETGATE Registry Cleaner

سیب دانلود قصد دارد در این پست نرم افزاری بسیار کاربردی و اجرایی را برای شما کاربران عزیز معرفی کنید این نرم افزار NETGATE Registry Cleaner v4.0.705.0 که عملیات ریجستری و یکپارچه سازی ویندوز را بطور خارق العاده ای انجام میدهد.این نرم افزار با حذف کامل فایلهای غیر ضروری باعث میشود که در کامپیوتر شما سرعت ویژه ای شکل بگیرد و در اجرای بازی های سنگین نیز تاثیر بسزایی دارد همچنین این نرم افزار امکان این را به کاربرد میدهد که بتواند یک نسخه پشتیبانی از ریجستری ویندوز داشته باشد تا بعد از عملیات ریجستری اگر کوچکترین مشکلی برای فایلها پیش آمد سریع به حالت قبلی سیتم بر گردد و عملیات در صورت در خواست از سر گیرد.همچنین این نرم افزار قادر میباشد تا برخی از کارهای ویندوز را بصورت زمانبندی شده توسط خودتان انجام دهد.پیشنهاد میکنم آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون از سیب دانلود دریافت نمایید.

amir بازدید : 364 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)
                                                                               دانلود HardwareGrowler v2.0 MacOSX - نرم افزار یافتن درایور سخت افزار ها برای مک


آیا تا کنون پیش آمده است که دیسک درایور های سخت افزار خود را گم کرده و یا اینکه نسخه هایی که دارید دچار مشکل باشند؟
HardwareGrowler 2.0 نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا به راحتی و از راه اینترنت تمامی درایور های سخت افزار خود را دانلود کنید. این نرم افزار با موتور جستجوی قوی خود تمامی سخت افزار های نصب شده بر روی رایانه شما را شناخته و پس از آن برای شما لیست می کند.
در ضمن این نرم افزار قادر است که در صورت بروزرسانی این سخت افزار ها شما را آگاه کرده تا اقدام به دانلود نسخه های جدید را دانلود کنید.

درباره ما
یوسز رایگان و 100 % نود 32
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    120x240


    http://uploadpa.com/beta/12/3qmee88b51f4hok0ip.gif

    http://uploadpa.com/beta/12/xxn6hojmlbw06zqufp8.gif
      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,099
  • بازدید ماه : 962
  • بازدید سال : 15,551
  • بازدید کلی : 221,013