loading...
رسپینا دانلود
سریال آپدیت آنتی ویروس ناد ۳۲


http://8pic.ir/images/73730362337081241810.jpg



با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی شما بازدید کنندگان گرامی

سایت رسپینا دانلود (دانلود پاییزی ) برای شما + انواع نرم افزار،بازی،فیلم،موسیقی و ...

تمامی یوزر و پسور های نود 32 را بصورت روزانه قرار میدهد

بصورت کاملا رایگان در اختیار شما دوستان عزیز قرار میدهد

به علت این که این سایت تازه راه اندازی شده است

و هنوز اقدامی برای خرید دامنه و هاست صورت نگرفته است

ما فعلا مطالب مفید را از سایت های دیگر با ذکر منبع برای شما گرد آوری میکنیم

و شما در قبال این کار ها میتوانید با عضو شدن خود در سایت ما به ما امید

و دلخوشی دهید تا کاره خود را جدی تر دنبال کنیم

پس خواهشا بگذارید ما هم با امید به جلو پیشبرویم شما با پر کردن یک فروم دوست ما میشوید

پس قبل از هر کاری ( اگر لطف کنید ) درسایت عضو شوید


mr danial بازدید : 66 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Batman: The Dark Knight Returns, Part 1 2012 - انیمیشن بتمن: بازگشت شوالیه تاریکی، قسمت اول

بتمن به مدت ده سال دیده نشده است . نسل جدیدی از نابسامانی های جنایی در شهر Gotham به وجود آمده است و این دلیلی برای بازگشت شوالیه تاریکی است ......

mr danial بازدید : 75 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Lionel Messi 91 Goals in 2012 - مجموعه 91 گل لیونل مسی در سال 2012
لیونل آندرس "لئو" مسی ‏ فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. مسی دو بار برنده توپ طلای اروپا و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان انتخاب شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های 2009، 2010 ،2011 و 2012 بوده‌است و از این حیث رکورددار است.شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.
mr danial بازدید : 98 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Hotel Transylvania 2012 - انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

دراکولا یک پناهگاه سطح بالا برای هیولا ها و موجودات عجیب و ترسناک، به دور از دنیای انسان ها ساخته است. اما ماجرا از جایی آغاز می شود که یک پسر راز این پناهگاه را کشف می کند، و عاشق دختر دراکولا می شود...

mr danial بازدید : 62 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v18.0.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست.

این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

amir بازدید : 186 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

TNA Impact Cross the Line بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP

 

 

 

این بار در سایت دانلود ها ، بازی بسیار زیبا و فوق العاده جذاب TNA Impact: Cross the Line ، مخصوص کنسول بازی PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا می تواند نظر شما را به خود جلب کند . سبک این بازی ، اکشن – مبارزه ای می باشد . شما باید در مبارزه های مختلف حریفان خود را شکست دهید تا قهرمان شوید . تصاویری از محیط این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

amir بازدید : 83 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

DmC PS3 Cover دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PS3


همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.

 

amir بازدید : 147 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

 

flick fishing hd بازی ماهیگیری زیبای Flick Fishing HD 1.5   آیپد

بازی Flick Fishing همانطور که از اسمش مشخص است شما را تبدیل به یک ماهیگیر می‌کند! شما باید با قلاب ماهیگیری خود در نقاط مختلف به ماهیگیری بپردازید و سعی کنید ماهی‌های بیشتری را صید کنید. در این بازی ماهی‌های متنوعی قرار دارند که با پیش‌روی در بازی می‌توانید همه‌ی آن‌ها را صید کنید. همچنین در بازی قلاب‌های ماهیگیری متنوعی نیز وجود دارد که می‌توانید با انجام مراحل بازی آن‌ها را به‌دست بیاورید. برای اجرای این بازی به iOS 3.2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی HD بوده و مختص iPad است.

 

amir بازدید : 93 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

 

DMC دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد...

amir بازدید : 140 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final x86/x64

 

ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

amir بازدید : 118 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

http://www.fantom-xp.com/wallpapers/19/Microsoft_Windows_XP_Gold.jpg

 

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2013 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
یوسز رایگان و 100 % نود 32
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    120x240


    http://uploadpa.com/beta/12/3qmee88b51f4hok0ip.gif

    http://uploadpa.com/beta/12/xxn6hojmlbw06zqufp8.gif
      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,113
  • بازدید ماه : 976
  • بازدید سال : 15,565
  • بازدید کلی : 221,027