loading...
رسپینا دانلود
سریال آپدیت آنتی ویروس ناد ۳۲


http://8pic.ir/images/73730362337081241810.jpg



با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی شما بازدید کنندگان گرامی

سایت رسپینا دانلود (دانلود پاییزی ) برای شما + انواع نرم افزار،بازی،فیلم،موسیقی و ...

تمامی یوزر و پسور های نود 32 را بصورت روزانه قرار میدهد

بصورت کاملا رایگان در اختیار شما دوستان عزیز قرار میدهد

به علت این که این سایت تازه راه اندازی شده است

و هنوز اقدامی برای خرید دامنه و هاست صورت نگرفته است

ما فعلا مطالب مفید را از سایت های دیگر با ذکر منبع برای شما گرد آوری میکنیم

و شما در قبال این کار ها میتوانید با عضو شدن خود در سایت ما به ما امید

و دلخوشی دهید تا کاره خود را جدی تر دنبال کنیم

پس خواهشا بگذارید ما هم با امید به جلو پیشبرویم شما با پر کردن یک فروم دوست ما میشوید

پس قبل از هر کاری ( اگر لطف کنید ) درسایت عضو شوید


mr danial بازدید : 223 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند...

amir بازدید : 112 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

بدون شک سری بازی‌های Modern Combat از کامل‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص یا FPS برای موبایل و تبلت به شمار می‌روند. اما آخرین نسخه از این بازی ساخت Gameloft همانطور که قول داده شده بود امروز برای iOS عرضه شد و این بازی هم سعی دارد با گرافیکی مثال‌زدنی و گیم پلی مناسب برای صفحات لمسی تجربه‌ی شیرین یک جنگ تمام عیار را برای شما رقم بزند. اگر علاقه‌مند به این سبک بازی هستید حتماً این بازی را امتحان کنید. این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

mc4 zh android بازی محبوب Modern Combat 4:Zero Hour – اندروید

mr danial بازدید : 125 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (1)
دانلود Studio One Pro v2.5 - نرم افزار ضبط و ویرایش موزیک

Studio One نرم افزاری برای ضبط و ویرایش صدا و در نهایت تولید موزیک است که برای ویندوز های XP و Seven طراحی شده و امکاناتی نظیر ضبط صدا، MIDI sequencing ، مدیریت پلاگین ها و پشتیبانی از drag & drop در MIDI mapping، پیکربندی خودکار سخت افزار، کار بروی Track های نامحدود، کیفیت بالای خروجی و در نهایت یک audio mastering ساده را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری گرافیکی بسیار مناسب به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند و همچنین امکاناتی را که کاربران حرفه ای نیاز دارند را در خود گنجانده است تا افراد حرفه ای نیز بتوانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند.

جود صدها افکت صوتی و انواعی از پلاگین ها که برای بدست آوردن صداهایی با قابلیت هایی نظیر چندکاناله بودن و یا سه بعدی سازی صداها نیاز است هم از جمله امکانات جانبی اما مهم و کلیدی این نرم افزار می باشند...

mr danial بازدید : 216 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود کرک آفیس 2013 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی آفیس 2013


پس از نصب بسته نرم افزاری Office 2013 برای فعال سازی تمامی قابلیت های آفيس 2013 و همچنین رفع محدودیت زمانی 5 روزه آن شما نیاز به کرک نمودن اين برنامه داريد تا بتوانید از این نرم افزار برای مدت طولانی استفاده نماييد.
مایکروسافت در ویندوز 8 و آفیس 2013 از شیوه جدید فعال سازی استفاده نموده است که کرک کردن ویندوز را کار بسیاری دشواری برای هکرها ساخته است و هم اینک بهترین کرک منتشر شده را می توانید از پی سی دانلود دریافت نمایید.

قابلیت فعالسازی برنامه های:
Microsoft Word 2013
Microsoft Access 2013
Microsoft Excel 2013
Microsoft InfoPath 2013
Microsoft Office Professional Plus 2013
Microsoft Office Standard 2013
Microsoft OneNote 2013
Microsoft Outlook 2013
Microsoft PowerPoint 2013
Microsoft Project Professional 2013
Microsoft Project Standard 2013
Microsoft Publisher 2013
Microsoft SharePoint Workspace 2013
Microsoft Visio 2013
...
mr danial بازدید : 151 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
دانلود Color Splash v1.6 - نرم افزار حرفه ای ویرایش تصاویر در آیفون

نرم افزار حرفه ای Color Splash توسط شرکت Apple به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های گوشی های آیفون بشمار می آید. شما با نصب این نرم افزار میتوانید تصاویر خود را به صورت حرفه ای ویرایش کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. شما میتوانید بر روی تصاویر خود بیش از 37 افکت جذاب و جالب بگذارید و قابلیت کار بر روی تصاویر به صورت افقی و عمودی را دارا می باشد و با ابزار بسیار دقیق آن میتوانید نظیم کنتراست و روشنایی و گرمای تصویر به صورت حرفه ای انجام دهید و همچنین میتوانید فایل خود را به صورت چندلایه ذخیره کرده و دوباره بر روی آن کار کنید...

mr danial بازدید : 83 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود AVS Audio Editor v7.1.4.476 - نرم افزار تدوین حرفه ای موزیک ها

ویرایش صداها وقتی جنبه حرفه ای به خود می گیرد که به صورت حرفه ای هم انجام پذیرد و همین عامل هم بسته به نرم افزاری است که از آن در این زمینه بهره گیری می شود. AVS Audio Editor نام نرم افزاری بسیار قدرتمند و البته بسیار حرفه ای در این زمینه است که با استفاده از یک سری توابعی که در آن به عنوان قابلیت گنجانده شده توانایی تدوین موزیک ها را به بهترین شکل ممکن دارد. این نرم افزار که از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است تا کار برش یا چسباندن موزیک ها ، اضافه نمودن افکت ها ، حذف نویز موجود برروی موزیک ها و انواع مختلفی از دستورات را انجام دهد...

mr danial بازدید : 199 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

2 23 دانلود نرم افزار ACDSee

 

ACDSee 15.1 Build 197 ورژن جدیدی از نرم افزاری قدیمی و پر کاربرد میباشد که نسخه های قبلی آن به مرور زمان و با پشرفت ویندوز ها تقریبا کاملا بدون استفاده شده اند زیرا با استفاده از نسخه های قبلی این نرم افزار میتوانستید بر روی ویندوز های قدیمی که قبل از ویندوز XP بودند انواع عکس ها را مشاهده کنید اما با آمدن ویندوز XP و ابزارهای Windows Picture & fax Viewer این نرم افزار کارایی خود را از دست داد و دیگر از آن استفاده نمیشود. اما با آمدن نسخه های جدید آن توانست ثابت کند که همیشه یک سرو گردن از دنیای فناوری جلوتر میباشد ویژگی جدید این نرم افزار ویرایش عکس , جستوجو و پیدا کردن عکس مورد نظر , تغییر اندازه عکس , اجرای سریع تصویر , آپلود کردن عکس در سایت نرم افزار , قفل گذاری بر روی عکس ها و… میباشد. پیشنهاد میکنم آخرین نسخه این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

mr danial بازدید : 293 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

2 26 دانلود پلیر صوتی و تصویری K Lite Codec Pack

امروزه با وجوده پلیر های فراوان برای پخش فایلهای صوتی و تصویری کاربر در یک سر درگمی است که کدام یک از این پلیر ها قوی تر میباشد آیا باید خودش همه ی آنها را امتحان کند تا به آن پی ببرد . سیب دانلود امروز نرم افزار K-Lite Codec Pack 9.55 Full را به شماکاربران عزیز معرفی میکند و شما را قطعا از این سر در گمی رها میکند. به جرات میتوان گفت نرم افزار ذکر شده قادر میباشد تمامی فرمتهای و فایلهای صوتی و تصویری موجودبا انواع کیفیت ها را در سیستم شما را با کیفیتی عالی اجرا نمایید.اکنون سیب دانلود آخرین ورژن و کاملترین آن را برای دانلود قرار داده است که میتوان در ادامه مطلب این نرم افزار خارقالعاده و کاربر پسند را دانلود نمایید.

amir بازدید : 160 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

CODBlackOpsII5 دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II نسخه SKiDROW

با اطمینان کامل می توان به این موضوع اشاره کرد که سری Call of Duty پرطرفدارترین بازی های موجود در بازار هستند و هیچ بازی دیگری را نمی توان در نزدیکی این عنوان مشاهده کرد. پس از سر و صداهای زیاد، سرانجام بازی Call of Duty: Black Ops II معرفی شد. داستان در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد و این موضوع بیانگر این است که در این بازی با تجهیزات نظامی جدید و چیزهای پیشرفته ای مواجه می شوید که احتمالاً در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارند یا هنوز طرح هایی از آن ها منتشر شده اند. همچنین بخش هایی از بازی در دهه ۸۰ میلادی رخ می دهند که در آنجا در نقش شخصیت های وودز (Woods) و میسون (Mason) قرار می گیرید که در نسخه اول سری Black Ops حضور داشتند. داستان بازی توسط شخصیت وودز روایت می شود و بیانگر این است که او پس از اتفاقات نسخه اول جان سالم به در برده است. در سال ۲۰۲۵ نیز بازیکنان در نقش پسر الکس میسون (Alex Mason) قرار می گیرند که دیوید میسون (David Mason) نام دارد. در سال ۱۹۸۰ هم در نقش خود الکس قرار می گیرید. جنگ اصلی این بازی میان آمریکا و چین رخ می دهد که همان مبارزه های سال ۲۰۲۵ خواهد بود. جنگ هایی که به جنگ سرد دوم (Second Cold War) معروف شده اند. چین توانسته با استفاده از منابع زمینی دست به ساخت وسایل بسیار پیشرفته بزند و تکنولوژی های بسیار جدیدی را بدست بیاورد. در این بازی قرار است روبروی نیروهایی قرار بگیرید که فرمانده آن ها رائول منندز (Raul Menendez) نام دارد. ادامه…

سیستم موردنیاز

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS
Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB
HDD: 12 GB

amir بازدید : 181 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

Assassins Creed III6 دانلود بازی Assassins Creed III نسخه SKiDROW

بالاخره نسخه PC بازی معروف Assassins Creed III با کرک معتبر SKiDROW عرضه شد و گروه سیب دانلود مغتخر است تا این بازی زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در اینجا به معرفی چند ویژگی اصلی بازی میپردازیم. درضمن در اینجا جا دارد از یکی از بهترین دوستان ایرانی مقیم لندن که زحمات زیادی را برای این پروژه کشیده اند تشکر کنم.

پنهان شدن در طبیعت


ACIII در سال های ۱۷۵۳ و ۱۷۸۳ اتفاق می افتد و در کنار شهرهای بزرگ، بخش زیادی از بازی در طبیعت بکر اتفاق می افتد و شما می توانید استتارهای طبیعی انجام دهید. بالای درخت پنهان شوید و یا از موانع طبیعی برای مخفی شدن استفاده کنید و ناگهان به دشمن حمله کنید.

راه رفتن روی درخت ها

در این بازی می توانید بالای درخت ها هم حرکت کنید و با سرعت کسی را تعقیب کنید. می توانید شاخه های آن را بگیرید و تغییر جهت دهید و یا با سرعت روی شاخه های قوی تر بدوید. کانر کنوی (Connor Kenway) شخصیت اصلی بازی می تواند همانند اتزیو (Ezio) و الطایر (Altair) از هر مانعی بگذرد.

شکارچی خاموش
مراحل شکار هم در بازی وجود دارند و کانر خطرناک ترین شکار را هدف قرار داده است… انسان! کانر می تواند از بالای درخت با تیر و کمان خود، دشمن را از پا دربیاورد و یا ناگهان روی سر او فرود آمده و با خنجر مخفی خود او را بکشد.

شهرها
بازی دارای دو شهر بزرگ است: نیویورک و بوستون. بوستون سهم بزرگی را دارد و پرچم انگلیس ها را بر فراز آن می بینیم و هدف، آزادی این شهر و غلبه بر بریتانیایی ها است.

پنهان شدن در میان مردم
در ACIII باز هم می توانیم در میان جمعیت پنهان شویم، اما در طول تریلر مشاهده می کنیم که مردم هم ممکن است متوجه حضور شما شوند. پنهان شدن در میان مردم آنچنان قابل اطمینان نیست، ولی می تواند در بیشتر مواقع شما را از دید دشمن پنهان کند.
یک جنگ واقعی

سیستم موردنیاز

OS: Windows Vista / 7 / 8
Processor: 2.6 GHz Intel® Core™۲ Quad Q9400
Memory: 4 GB
Graphics: 1024 MB DirectX® ۱۰ compliant with Shader Model 5.0
Hard Drive: 17 GB

تعداد صفحات : 9

درباره ما
یوسز رایگان و 100 % نود 32
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    120x240


    http://uploadpa.com/beta/12/3qmee88b51f4hok0ip.gif

    http://uploadpa.com/beta/12/xxn6hojmlbw06zqufp8.gif
      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 619
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,075
  • بازدید ماه : 938
  • بازدید سال : 15,527
  • بازدید کلی : 220,989